loading...
بیت کوین
پیمان بازدید : 19 چهارشنبه 06 آذر 1398 نظرات (0)

بهترین دستگاه‌های استخراج بیت کوین در سال 2019

 

علیرغم نزولی بودن بازار ارزهای دیجیتال، تب ماینینگ بیت کوین همچنان به شدت بالاست و تقریبا هر ماه شاهد ورود دستگاه‌های جدید و کارآمدتر به بازار هستیم.

 

توجه داشته باشید که این رده بندی در مقیاس جهانی صورت گرفته است و شاید در بعضی از مناطق یا شرایط، ترتیب بهترین دستگاه‌های ماینر کاملا متفاوت باشد بنابراین اگر قصد خرید دستگاه ماینینگ دارید نباید تنها به این مطلب اتکا کنید و توصیه می‌شود که حتما خودتان قبل از هر اقدامی تحقیقات لازمه را به عمل آورید. بدین منظور تیم پارسیان ماینر و پارسیان ارز آماده هرگونه پاسخگویی در رابطه با خرید بیت کوین، فروش بیت کوین  و سایر ارزهای دیجیتال به شما می باشند.

همچنین به این نکته توجه داشته باشید که بالاتر بودن قدرت‌ هش به معنای بهتر بودن دستگاه نیست. عواملی مانند طول عمر، وزن، صدا، اندازه و … نقش اساسی در کار ماینینگ دارند.


 

در فهرست زیر فاکتورهایی مثل سودآوری، قیمت، اندازه، وزن و مقبولیت در میان مصرف‌کنندگان لحاظ شده است. با کلیک بر روی نام هر دستگاه میتوانید اطلاعات آنرا مشاهده نمایید:


T2T 


 

 

ماینر T2T یا در واقع Terminator 2 Turbo یکی از دستگاه های استخراج بیت کوین است که در سال 2018 عرضه شد و در همین مدت زمان کم محبوبیت زیادی یافته است. این ماینر توسط شرکت Innosilicon عرضه شده است که یک شرکت چینی در عرصه ساخت ماینر می باشد. دستگاه های شرکت اینوسیلیکون (Innosilicon) مزیت های زیادی دارند که عبارتند از هزینه کم دستگاه ها، عملکرد خوب و با دوام اسیک ها، امکان شخصی سازی دستگاه و معمولا طراحی های رضایت بخشی برای کاربران وجود دارد.

T2T بر اساس تراهش انواع مختلفی وارد بازار کرده است. هر دستگاه تراهش متفاوتی دارد که به صورت زیر می باشد:

  • T2T-32T

  • T2T-30T

  • T2T-26T

  • T2T-24T


این شرکت دستگاه های ماینر زیادی دارد اما با توجه به اینکه نوع T2T در ایران بسیار محبوب شده است در این مقاله ما تنها به ویژگی های دستگاه T2T-30T اشاره خواهیم کرد. این شرکت چینی اسیک های متفاوت با ویژگی های خاصی را ارائه می دهد که قابلیت مقابله با رقیب های خود را دارد.

 

 

ویژگی T2T-30T

 

محل ساخت این ماینرها در گوانگ دونگ چین می باشد. این ماینر از الگوریتم SHA-256 استفاده می کند و مخصوص استخراج کوین هایی با این الگوریتم است. البته استخراج بیت کوین با این دستگاه سوددهی بیشتری نسبت به دیگر کوین ها با الگوریم SHA-256 دارد. ارزهای Acoin ، بیت کوین کش، بیت کوین، پیر‌کوین (Peercoin)، ای‌مارک (eMark)، ژول کوین (Joulecoin)، کیور کوین (Curecoin)، آن‌بریکبل (Unbreakable)، کرون (Crown) و تراکوین (Terracoin) همگی بر اساس الگوریتم SHA-256 می باشند.

مصرف برق این دستگاه بیشتر از هزار وات است و 2200 وات مصرف برق دارد که در مقایسه با دستگاه های هم رده خود مصرف مناسبی دارد. میزان هش ریت این دستگاه 30 تراهش بر ثانیه می باشد. سازنده چیپست های این ماینر انویدیا است. همچنین ظرفیت حافظه ویدیویی این ماینر  128 مگابایت می باشد. البته حافظه این دستگاه 128 بیت است.

پورت این دستگاه از نوع VGA و خود دستگاه فلزی است. وزن این دستگاه حدود 12 است. دمای نگهداری آن نیز باید بین 5 الی 45 درجه سانتی گراد باشد که این ماینر را تبدیل به دستگاه مناسبی برای شرایط عادی با دمای هوای متوسط می کند.

پورت اتصال دستگاه از نوع اترنت است و نوع پورت ورودی USB 1.1 می باشد. هزینه این دستگاه 1,289 دلار می باشد که در سایت Innosilicon تخفیف خورده و با قیمت 1020 به فروش می رسد. البته ماینرهای T2T با توان هش کمتر قیمت کمتری هم دارند. اما هر چه میزان هش ریت کمتر باشد مقدار کمتری می توان ارز دیجیتال استخراج کرد.

اتصال دستگاه


برای انجام تنظیمات ماینر، لطفاً ماینر را به پورت LAN روتر رایانه متصل کنید. ماینر نیازی به دستگاه دیگر برای کار کردن ندارد، استفاده از رایانه یا لپ تاپ فقط برای انجام تنظیمات است. لطفاً بررسی کنید که تمام سیم های ماینر به درستی و محکم متصل شده باشند، ماینر همراه با یک پاور می‌باشد. در نتیجه کاربر فقط باید یک کابل برق برای پاور تهیه کند.

راهنمای ماینینگ

 

  • دکمه ای بر روی منبع تغذیه (پاور) وجود دارد. آن را در حالت روشن قرار دهید و ماینر را روشن کنید. حدود یک الی 2 دقیقه صبر کنید.

  • آدرس IP ماینر را اسکن کنید.

  • وارد صفحه تنظیمات ماینر شوید. آدرس IP ماینر را در مرورگر اینترنت خود وارد کنید. اسم کاربری و رمز عبور admin می‌باشد.

  • تمام گزینه های تنظیمات در سمت چپ صفحه قرار دارد.

  • به صفحه Setting و سپس Pools بروید.

  • در صفحه Pools می‌توانید حساب ماینینگ خود را تنظیم کنید. سپس دکمه Update Pools را فشار دهید تا تغییرات ذخیره و اعمال شود.

  • به صفحه Setting و سپس Performance بروید و Miner Profile را بر روی Factory (تنظیمات کارخانه) تنظیم کنید.

  • ماینینگ به طور خودکار پس از چند دقیقه شروع می‌شود. به صفحه Miner Status (وضعیت ماینینگ) بروید و صفحه را ریفرش کنید تا اطلاعات (سرعت، حساب ماینر، استخر و غیره) نشان داده شود. این حالت نشان می‌دهد که دستگاه، ماینینگ را شروع کرده است. معمولا ماینر به 3 الی 7 دقیقه زمان نیاز دارد تا ماینینگ را شروع کند.

   
هم چنین برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تنظیمات ماینر می‌توانید به دفترچه راهنمای رسمی ماینر مراجعه کنید.

البته باید به این موضوع اشاره کرد که با مشاهده های عینی کاربران و استفاده از این دستگاه یکی از ایرادهایی که می توان به این ماینر گرفت قطعی این دستگاه می باشد. طبق مشاهدات عینی، کاربران زیادی معمولا از قطعی این ماینر با استخر شکایت کرده و دلیل آن مشخص نمی باشد. البته این ایراد تنها توسط کاربران ذکر شده و منبع موثقی آن را تایید نکرده است.

 


Antminer S17


 

 

همیشه تکنولوژی ها با رشد و تکامل همراه بودند ماینر ها هم از این تکنولوژی جدا نیستند و بعد از گذشت یک دهه از این اختراع شاهد ماینر های قدرتمندی همانند Antminer S17 , S17 Pro هستیم شرکت بیت مین اولین ماینر سری S خود را در سال 2019 معرفی کرد و باعث شد تا تحول خوبی در این صنعت رخ دهد.

خرید ماینر S17 Pro قطعا جزو یکی از بهترین تصمیم هایی است که خواهید گرفت با توجه به استفاده بیت مین از چیپست BM1397 شاهد بازدهی بیشتر و کاهش دمای دستگاه نسبت به نسل های قبلی هستیم.

باید اعتراف کنیم که این انت ماینر Antminer بهترین دستگاه ساخته شده توسط بیت مین تا حال حاضر است و اگر قصد دارید تا ماینینگ خود را پر قدرت آغاز کنید ، با توجه به اینکه بیت مین تصمیم گرفته تا این ایسیک ماینر را در دو نوع مختلف یکی با 50 تراهش و دیگری با 53 تراهش با تفاوت 300 واتی در مصرف ارائه کند، این دستگاه ماینر می تواند یکی از انتخاب های خوب و هوشمندانه این گزینه باشد.

 

پردازنده نسل دوم ماینر S17 Pro

نسل جدید پردازنده های 7 نانومتری بیت مین

با توجه به افزایش تعداد ماینر ها مبحث دما و بازدهی بیشتر دستگاه ها همیشه مورد بحث بوده بیت مین برای حل این مشکل نسل جدید از پردازنده های 7 نانومتری خود را معرفی کرد تا برای افرادی که خواستار تراهش بیشتر با مصرف پایین تر برق می باشد.

 


 

 

 

ماینر Innosilicon Terminator3 50T

شرکت Innosilicon یکی دیگر از معدنچیان خود را با نام ماینر Innosilicon T3 50T روانه بازار کرد. کارآمدی و دوام بالا و پایداری در فرایند استخراج 2 هدف مهمی است، که شرکت در طراحی این محصول لحاظ کرده است. البته ناگفته نماند که Innosilicon شرکتی حرفه ای در ساخت تراشه های ASIC است. بطوریکه خود را رهبر صنعت تراشه های ASIC معرفی می کند. ماینر Innosilicon T3 50T  با توان مصرفی 3100W و هشریت ایده آل 50Th/s دارای بهره وری انرژی 0.062j/Gh  می باشد.

سیستم خنک سازی

این ماینر مجهز به 4 فن قدرتمند برای خنک سازی برد های ASIC خود می باشد. سیستم خنک سازی آن  forced air cooling می باشد،و نحوه ی عملکرد آن بدین صورت است که هوا بیرون به عنوان عامل خنک کننده توسط فن های جلو به سیستم پمپ می شود و هوای گرم شده داخل توسط فن های عقب از سیستم خارج می گردد.

پاور

با توجه به عدم نیاز این ماینر به پاور برق جداگانه یک امتیاز مثبت برای آن تقلی می گردد. که شما را از خرید پاور برق بی نیاز می کند. منبع تغذیه ماینر Innosilicon T3 50T با توجه به مصرف برق آن طراحی و در قسمت فوقانی ماینر نصب شده است.

 

مقایسه با ماینر Innosilicon T3 57T

با توجه به هشریت بالای ماینر Innosilicon T3 57T نسبت به مدل T3 50T ولی می بینیم که میزان بهره وری آن کمتر از ماینرT3 50T می باشد. اما شما باید در نظر داشته باشید در کشور هایی که بهای مصرفی برق پایین است مثل ایران،عامل تعین کننده، قدرت بیشتر می باشد نه مصرف.

شرکت تولیدکننده

شرکت Innosilicon در سال 2006  در کشور چین تاسیس شد. این شرکت در ابتدا تولید کننده مواد نیمه رسانا و هادی جریان بود. در واقع اساس ساخت تراشه های ASIC  را برای خود پی ریزی کرد. و با روند رو به رشد خود توانست به یکی از برند های معتبر ساخت تراشه های  ASIC تبدیل گردد. به طوریکه توانست بیش از 30 میلیون تراشه در سال تولید کند. innosilicon   شرکتی شناخته شده برای ساخت تجهیزات معدن cryptocurrency است.  شرکت Innosilicon مجهز به تیم های طراحی چند ملیتی در چین و شمال آمریکا است.

بیان یک مفهوم و چند نکته :


1-  وقتی گفته می شود بهروری انرژی یک ماینر یک مقدار مشخص است و واحد آن ژول بر مگا هش یا گیگا هش یا تراهش است به این نکته اشاره دارد به ازای هر ژولی انرژی که این دستگاه مصرف می کند چه مقدار رادمان قدرت یا به عبارت بهتر هشریت دارد.

2- اطمینان حاصل کنید که ماینر به ولتاژی در محدوده 210 تا 240 ولت متصل باشد.

الگوریتم استخراج:

ماینر Innosilicon T3 50T  جهت استخراج ارز دیجیتال از الگوریتم  SHA-256 استفاده می کند.


نوع ارز دیجیتالی که استخراج می کند:

1- (Crown(CRW
2- (Acoin(ACOIN
3- (Curecoin(CURE
4- (eMark(DEM
5- (Bitcoin(BTC
6- (Joulecoin(XJO
7- (BitcoinCash(BCH
8- (Peercoin(PPC
9-(Unbreakable(UNB
10-(Terracoin(TRC


Love core A1


 

Love core A1 25th ماینر ساخته شرکت لاوکور نامی نوظهور در دنیای ماینینگ که اخیرا سر و صدای زیادی به پا کرده و در همین مدت کوتاه حضور در بازار ایران، فروش خوبی داشته و طرفداران زیادی برای خود پیدا کرده است.

از مزایای ماینر A1 می توان به صدای کم، هش ریت بالا، چیپست های ساخت سامسونگ، وزن کم، قیمت پایین و پاور هوشمند  اشاره کرد. ماینر Love core A1 25th  را می توان از بهترین ماینر بیت کوین روز بازار دانست، چرا که با توجه به قیمت پایین و هش ریت بالا امکان بازگشت سرمایه شما را در کمترین زمان ممکن فراهم می کند.

این دستگاه دارای دو حالت کاری می باشد که یک حالت پیش فرض کارخانه می باشد و با توان مصرفی کمتر طبعا میزان هش ریت پایین تری دارد و در حالت دوم توان مصرفی کمی بالاتر رفته و میزان هش ریت دستگاه به بالاترین میزان خود خواهد رسید.

 

 

شرایط نگهداری

شرایط نگهداری از دستگاه های ماینر یک نوع عمومیت دارد که برای همه دستگاه ها یکسان است. که قبیل این شریط می توان به دمای مناسب، میزان رطوبت، برق و اینترنت اشاره کرد. اما از شرایط ویژه دستگاه Love core A1 25th  باید به کابل 10 آمپری و منبع برق AC با ولتاژ 210 تا240 ولتی اشاره کرد.
شرایط دمای محیطی مجاز و مناسب برای کار دستگاه بین 0 تا 45 درجه سانتی گراد می باشد.

مشخصات ظاهری love core A1 25th

دستگاه love core A1 25th  یک ماینر کعب مستطیل شکل به ابعاد 266*200*230 میلی میتر می باشد. جنس بدنه این دستگاه از فلز آلومینیوم است که باعث انتقال بهتر حرارت شده و در نتیجه دستگاه بهتر خنک میشود. وزن این دستگاه 4.5kg است و این وزن برای یک دستگاه ماینر بسیار خوب است و یک مزیت محسوب می شود. پاور دستگاه با قدرت 2400w  در کنار دستگاه نصب شده و به دستگاه متصل می باشد.(این پاور از نوع هوشمند می باشد)

ماینر love core A1 25th دارای دو عدد فن قدرتمند می باشد که وظیفه خنک کردن دستگاه را بر عهده دارند و هر دو فن در قسمت پشتی دستگاه قرار گرفته اند. این دو فن در زمان کار دستگاه هوای تازه را با قدرت وارد دستگاه کرده و از سمت دیگر هوای گرم تولید شده توسط دستگاه را خارج می کنند. سطح نویز صوتی این دستگاه 65 دسی بل است و نوع اتصال به شبکه این دستگاه از طریق پورت Ethernet می باشد.

الگوریتم و ارز های تولیدی Love core A1 25th

این دستگاه ماینر از الگوریتم SHA-256 استفاده می کند. و قابلیت استخراج ارز های دیجیتال با این الگوریتم را دارد. از جمله ارز های دارای الگوریتم SHA-256 می توان از بیت کوین، بیت کوین کش، ای مارک، ژول کوین، آکوین، پیر کوین و کیور کوین نام برد. البته ارزهای دیجیتال بسیاری هستند که از این الگوریتم استفاده می کنند و ما تنها تعدادی کمی از این ارز ها را نام بردیم.
اما لازم به ذکر است بهترین و سود آور ترین ارز برای استخراج بیت کوین می باشد که در بازار هم به خوبی معامله می شود.

 


انت ماینر تی 17 (Antminer T17)


 

شرکت بیت مین تولید کننده دستگاه های ماینر ایسیک، دستگاه ماینر T17 را در ماه مه به بازار 2019 عرضه کرد. این ماینر تک حالته مانند سایر محصولات سری 17 شرکت Bitmain مجهز به تراشه 7 نانومتری BM1397 است و فناوری پیشتاز TSMC FinFET را در تولید آن به کار گرفته است. این تراشه جدید در کارایی و بهره وری انرژی بهتر از تراشه های قبلی عمل می‌کند. در ماینر T17 بهبود کلی از طریق افزایش بهره وری چیپ ‌ها صورت گرفته که کارایی محاسباتی را بهبود بخشیده است.

فناوری نسل جدید در ماینر T17

هش ریت 40TH/s

انت ماینر T17 مدل پایه سری 17 است و در ساختار بهینه شده T17 قدرت هش 40TH/s ارائه شده است.

فناوری انتشار حرارت جدید

با به کارگیری فناوری انتشار گرمای جدید در T17، لوله های دوگانه برای کاهش مقاومت باد طراحی شده است. فضای بین ورودی و خروجی هوا حدود 50% کاهش یافته است که فرایند انتقال گرما را بهبود می‌بخشد، امکان عملیات بلند مدت را برای ماینر افزایش می‌دهد و هزینه های نگهداری را برای کاربران کاهش می‌دهد.

ذخیره انرژی بیشتر و افزایش درآمد بیشتر برای ماینر‌ها

چیپ‌ های نسل جدید بهره وری انرژی را افزایش داده است. بهره وری وری انرژی در ماینر T17 به 55J/TH رسیده است که موجب افزایش درآمد ماینر ها خواهد شد.

طراحی کاملاً جدید و امنیت بیشتر

در این ماینر از طراحی جدیدی استفاده شده که پایداری و کارایی ماینر را بهبود بخشیده است. این طراحی جدید مانند S17 و S17 Pro به طور موثر از ورود گرد و غبار به دستگاه جلوگیری می‌کند و ثبات و امنیت ماینر را افزایش می‌دهد.

بهره وری بیشتر و عملیات پایدار

منبع تغذیه APW9 تضمین می‌کند که ماینر‌ها عملیات ماینینگ پایدار و با ثباتی داشته باشند و در هزینه های برق صرفه جویی کنند.

ارز‌های قابل استخراج با دستگاه انت ماینر T17

ماینر T17 برای ماینینگ ارز‌های دیجیتال قابل استخراج بر روی الگوریتم SHA256 از جمله بیت کوین (BTC) و بیت کوین کش (BCH) طراحی شده است. آکوین، پیرکوین، ژول کوین، ایمارک، کیور کوین، آنبریکبل، کرون و تراکوین نیز با دستگاه ماینر T17 قابل استخراج است.

 


S9j 14.5Th


یکی از پرطرفدارترن دستگاه های ماینینگ بیت کوین در حال حاضر ANTMiner S9 میباشد، سال 2017 با معرفی سری i بسیاری از ماینرها را به خود جذب نمود  و در سال 2018 سری J معرفی شد ( Antminer S9j 14.5Th ) که برای خریدارانی که قصد دارند جدیداً خرید کنند با توجه به بهینه سازی فوق العاده ای که بر روی این ماینر انجام شده و قیمت یکسان با سری قبل گزینه ی به مراتب بهتری میباشد.

 

 

مزیت خرید Antminer S9j 14.5Th

0.5 تراهش بیشتر نسب به سری i

دستگاه انت ماینر اس 9 جی  برای شما 14.5Thماین میکند و نسبت به نسل قبلی نیم تراهش ارتقا داشته است

بهینه سازی در مصرف برق وصدا

بزرگترین چالش ماینرها مصرف برق و صدای تولید شده از دستگاه میباشد ، با توجه به افزایش تکنولوژی شرکت BitMain سازنده ی انت ماینرها نیز بیکار ننشسته و دست به بهینه سازی دستگاه های تولیدی خود زده است

در دستگاه سری جدید انت ماینر S9j مصرف برق بهبود پیدا کرده و صدای دستگاه نیز کمتر شده است.

سال جدید ، تکنولوژی جدید

به هرحال بر هیچ کس پوشیده نیست اگر قصد خرید دستگاهی را دارید همواره باید جدیدترین نسخه ی آن را تهیه کنید تا در سال های بعدی از سرعت پیشرفت تکنولوژی عقب نمانده و با ورود ماینرهای جدید درامد شما کاهش پیدا نکند.

این ماینر به عنوان محبوب ترین ماینر دنیا شناخته شده و تعداد خیلی زیادی از آن تولید شده است و روز به روز تولید آن بیشتر می شود چون محصول ماندگار و خوبی بوده و خواهد بود.

 


M20S

دستگاه های واتس ماینر از بدو تولدشان شاهد تحولات مختلفی بوده اند. این شرکت که به تازگی نسخه M20S را ر.انه بازار کرده است با تحولاتی در تغییر نام شرکت و تغییر اجزا مختلف دست و پنجه نرم می کند. از همان اول که دستگاه M3 تولید شد فکر میکردیم که محبوبیت این دستگاه در کشور های مختلف زیاد باشد ولی به دلیل مشکل مصرف برق بالا همیشه افرادی که بودجه کمی در دست داشتند هم نمیتوانستند به خرید این دستگاه فکر کنند.

حالا با معرفی نسل جدید Whatsminer از شرکت MicroBT قادر خواهیم بود که بگوییم قدرتمند ترین و حرفه ای ترین ماینر از سری واتس ماینر که با 70 تراهش تمامی تصورات را در صنعت ماینینگ تغییر داده است.

تراهش بسیار بالا ، فوق العاده قدرتمند

تحول یعنی اینکه ماینری تولید شود که با قدرت 70 تراهش بتواند برای شما در آمد زایی قابل توجهی داشته باشد ، نمودار در آمدی این دستگاه تا به حال رشد خوبی داشته است وکمتر شاهد افت و خیز بوده ایم.

مصرف برق

درست است که درآمد خوب و تراهش بالا نکات قابل توجهی خواهد بود اما شما باید توجه کنید که مصرف برق این دستگاه بسیار بالا می باشد و به جز برق صنعتی 3 فاز روی برق های دیگر به سختی جواب می دهد و حتما باید نکات ایمنی رعایت شود.

اندازه و وزن (مشابه M3 ولی بیشتر)

در نسل قبلی دیدیم که دستگاه های M3 با پاور روی دستگاه مشکلات زیادی می آفرید و البته محاسنی نیز داشت حالا شرکت میکرو بیت با توجه به رده های قبلی که تولید کرده بود در این نسخه اندازه دستگاه را تقریبا در حالتی قرار داده که M3X همراه با پاور اگر جزو بدنه محسوب شود اندازه M20s مشخص می شود ولی وزن دستگاه رشد 4 کیلو بیشتر از ام 3 یعنی 12 کیلوگرم بوده است.

پردازنده قدرتمند 12 نانومتری

اگر توجه کنید نسل قبلی ماینر ها از پردازنده های بزرگتر مثل پردازنده 28 نانومتری استفاده میکردند ولی در نسخه های جدید تفاوت به وجود آمده است و ما حتی شاهد پردزانده های قدرتمند تر و بهتر 10 نانومتری هم بوده ایم (که ساخت شرکت سامسونگ می باشد) در این دستگاه هم از پردازنده های قدرتمند 12 نانومتری توسط شرکت تایوانی TSMC استفاده شده است که قدرت دستگاه ها را در کنار 2 جت فن چند برابر می کند.

 


 m21s 

 

شرکت تولید کننده دستگاه های اسیک پانگولین پس از عرضه و نفوذ در بازار ماینینگ توسط ماینر M3X حال در صدد است که دستگاه های ماینر هشریت بالا وارد بازار کند که نیاز عموم به ماینر های قدرتمند را جواب دهد.دستگاه واتس ماینر M21S با قدرت پردازش 54 تراهش و توان مصرفی 3240 وات ماینینگ بیت کوین انجام می دهد.میزان برق مصرفی دستگاه در مقابل هش ریت بالایی که دارد قابل قبول و به صرفه است.

دستگاه واتس ماینر Whatsminer m21s{خرید ماینر} همانند نسل های قبل از خود پاور به آن متصل است و شما دیگر نگرانی بابت عرضه پاور های غیر اصلی از سوی فروشندگان متقلب را نخواهید داشت.واتس ماینر m21s از تکنولوژی چیپست های 12 نانومتری بهره می برد که علاوه بر افزایش سرعت بهره وری در بهینه سازی مصرف انرژی هم موثر است.

 

ارزهای قابل استخراج

ارزهایی که ماینر m21s قادر است استخراج کند:

  1. بیت کوین

  2. بیت کوین کش

  3. acoin

  4. peercoin

  5. curecoin

  6. joulecoin

  7. emark

  8. unbreakable

  9. crown

  10. terracoin

 


ماینر Ebang E9.3 از بیت کوین ماینرهای  کمپانی Ebang میباشد که در می سال 2018 معرفی و به بازار عرضه شد.

طراحی ماینر Ebang E9.3

این دستگاه از نظر  کمی متفاوت با سایر دستگاه های دیگر میباشد. این دستگاه کمی پهن طراحی شده و از دو فن کنار هم تشکیل شده که خود این نشان از نامتعارف بودن طراحی این دستگاه با سایر دستگاه ها دارد. وزن ماینر Ebang E9.3 کمی بیشتر از سایر ماینرهای هم رده میباشد ( حدود 6/9 کیلوگرم) .نوع تکنولوژی بکار رفته در این ماینر از نوع 10nm میباشد که از تراشه ای موسوم به DW1228 برای رسیدن به قدرت هش ریت 16 th/s برثانیه بهره میگیرد.

قدرت ماینر Ebang E9.3

این دستگاه دارای توان مصرفی 1760 وات (8 آمپر ) میباشد .همانطور که که گفتیم قدرت این دستگاه 16th/s میباشد که برای مصرف 8 آمپری آن قابل توجیه است. چنین قدرتی در عین حال ، در کنار طراحی دو فن دستگاه سر و صدای پایینی نسبت به سایر ماینرهای هم رده به همراه دارد . صدای تولیدی این دستگاه فقط 72 دسی بل است. از نظر ولتاژ مصرفی این دستگاه ، از ولتاژ بین 11/8 تا 13 ولت برای پردازش استفاده میکند که همین متغیر بود میتواند تضمین کننده مقاومت دستگاه در برابر نوسانات کوچک برق نیز بشود. دمای ایده آل برای استفاده از این محصول 0 تا 40 درجه سانتی گراد میباشد که بازه مقاوت دمایی عالی برای یک ماینر میباشد و فراهم کردن آن چندان دشوار نیست.

اتصالات ماینر Ebang E9.3

این دستگاه همانند سایر ماینرهای موجود ، امکان اتصال به شبکه را از طریق کابل شبکه داراست و بدلایل امنیتی فاقد هرگونه اتصال وای فای است.

 


اف1

 

بالاخره سامسونگ وارد دستگاه های اسیک ماینر شد ، قلب تپنده ی دستگاه ماینر Cheetah Miner F1 با چیپ ست های پیشرفته Sumsung مجهر شده است.این ماینر آمده تا رقبای سرسختی همچون S11 و S15 و … را با کیفیت بالای خود کنار بزند!

ماینر Cheetah Miner F1 دارای قدرت پردازش 24 ترا هش بر ثانیه بوده و میزان مصرف برق آن 2100w می‌باشد. الگوریتم کاری ماینر Cheetah Miner F1 اSHA-256  می‌باشد.ولتاژ ورودی این دستگاه 14.5~15.5V است و برای راه اندزی آن حدودا به 9.5 آمپر برق نیاز است.

شرایط کاری دستگاه در دمای 40-0 درجه ی سانتیگراد و رطوبت 95-5%است که هر چقدر دما و رطوبت کمتر باشد عملکرد دستگاه و عمر مفید آن افزایش خواهد یافت که بهترین دما بین 15 تا 25 درجه توصیه می شود . میزان صدای تولیدی دستگاه ماینر Cheetah Miner F1 تقریبا 65 دسیبل (db) می باشد.

این محصول ازواحدهای پردازشی 10 نانومتری سخت شرکت سامسونگ قدرت میگیرد.ابعاد دستگاه L)266mm(W)200mm(H)230mm)  میلی‌ متر است و وزن آن 4500 گرم می‌باشد.

این دستگاه برای اتصال به شبکه از کابل های شبکه متداول استفاده می کند و فاقد هرگونه اتصال بی سیم و وای فای است. علت عدم اتصال بیسیم  در دستگاه های ماینر ، به این خاطر است که در این دستگاه ها تراکنش های مالی صورت می گیرد و استفاده از اتصال وای فای امکان هک کردن آن را نیز افزایش می دهد.

کوین‌های قابل استخراج ماینر Cheetah Miner F1

طبق گفته ی سازنده دستگاه ، ماینر Cheetah Miner F1 میتواند کوین های Bitcoin – Bitcoincash استخراج کند .

استخرهایی‌ که ماینر Cheetah Miner F1 به آنها متصل می شود عبارتند از:

  • SlushPool

  • NiceHash

  • Poolin

  • AntPool

  • ViaBTC

 

سود آوری دستگاه ماینر Cheetah Miner F1

این دستگاه با قدرت پردازش24 ترا هش برثانیه و مصرف برق 2100w و قیمت مناسب انتخاب خوب و مقرون به صرفه ای است . سود آوری این دستگاه بستگی به تعرفه برق مصرفی شما دارد یعنی‌ هر چقدر تعرفه ی برق مصرفی تان پایین تر باشد میزان سود شما بیشتر خواهد بود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 71
  • بازدید سال : 298
  • بازدید کلی : 675